سمنان- مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان سمنان از تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم و ذخیره آن‌ها در انبارهای استان خبر داد و گفت: هیچ کمبودی در زمینه اقلام اساسی وجود ندارد.

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به تأمین و تشدید نظارت به عنوان دو حربه برای تنظیم بازار اقلام اساسی در استان سمنان بیان کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان به وفور تأمین و در انبارهای سراسر استان ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه مردم نگران اقلام اساسی به خصوص گوشت و مرغ نباشند، افزود: هیچ کمبودی در حال حاضر در زمینه اقلام اساسی مورد نیاز مردم در این استان وجود ندارد.

مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم تأمین شده است، تاکید کرد: این اقلام به مرور با بازارهای عرضه تزریق می‌شود.

احمدی با بیان اینکه نیاز تأمین استان‌های همجوار هم در برخی اقلام اساسی مانند مرغ در استان سمنان صورت گرفته است، گفت: این امر نشان از تولید خوب در زمینه اقلام اساسی در استان سمنان دارد.

وی با بیان اینکه نظارت بر قیمت‌ها از جمله اقداماتی است که همراه با اصناف، تعزیرات و جهاد کشاورزی و … در استان سمنان به خوبی صورت می‌گیرد، افزود: رصد بازار نشان می‌دهد که در برخی اقلام مانند لبنیات شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم.

مدیرکل صمت استان سمنان همچنین گفت: در برخی اقلام مانند مصالح ساختمانی نیز با اقدامات خوب صورت گرفته، شاهد کاهش قیمت در اقصی نقاط استان هستیم.