بجنورد_ نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس گفت: مدیران شرکت‌های بزرگ اقتصادی دولتی باید بر اساس شایسته‌سالاری منصوب شوند.

محمدمهدی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: پیگیری و اخد دستورات لازم جهت رفع کمبودها و معضلات خراسان شمالی در حوزه‌های مختلف و در راستای ماموریت کاری این وزارت‌خانه محور اصلی این دیدار بود.

وی در ادامه افزود: پیگیری جهت برقراری پروازهای شرکت آسمان به فرودگاه بجنورد نیز در دیدار با وزیر تعاون انجام و در تماس وزیر با مدیرعامل این شرکت این مطالبه مطرح و قول پیگیری مساعد داده شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ساماندهی شرکت‌های اقتصادی دولتی بیان کرد: روند به کارگیری نیروهای توانمند خراسان شمالی در رده‌های مدیریتی ملی نیز مطرح شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شد از ظرفیت جوانان متخصص و متعهد خراسان شمالی در شرکت‌های استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بهره مناسب برده شود.

شهریاری گفت: متاسفانه برخی مدیران شرکت‌های دولتی نه بر اساس توانمندی و تخصص که بر مبنای سیاسی‌کاری و تامین منافع جریان‌ها منصوب می‌شوند که این معضل علاوه بر سرخوردگی جوانان متخصص، آینده این نهادها را نیز دچار مشکلات عدیده‌های خواهد کرد.