تبریز-رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به همشهریان و تکریم ارباب رجوع و کاهش مشکلات مرتبط با توقیف وسایل نقلیه، طرح ترخیص خودروهای توقیفی را اجرا می نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فریدون قنبرزاده اظهار کرد: در تشریح خبر فوق گفت: به مناسبت هفته فراجا و در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز، طرح ترخیص خودروهای توقیفی (به استثنای خودروهایی که توقیف قضائی دارند) از ۱۴ مهرماه به مدت ۷ روز در سراسر استان اجرایی می‌شود.

قنبرزاده در ادامه با اشاره به خدمات مضاعف مراکز پلیس در هفته فراجا تصریح کرد: خودروهایی که به علت کشف حجاب توقیف می‌شوند می تواننند همان روز نسبت به ترخیص خودرو از مراکز پلیس +۱۰ اقدام نمایند.

سرهنگ قنبرزاده افزود: هماهنگی‌های لازم با کلیه یگان‌های توقیف کننده جهت رفع موانع ترخیص و درج تیک ترخیص از سامانه پارکینگ در اسرع وقت صورت می‌گیرد همچنین در این هفته حداکثر مساعدت به منظور تقسیط جرایم معوق رانندگی به مراجعین صورت خواهد گرفت.

در خاتمه این مقام انتظامی افزود: شهروندان می‌توانند از این فرصت محدود استفاده کرده و نسبت به ترخیص خودروهای توقیفی خود اقدام نمایند.