به گفته سرمربی تیم بسکتبال نفت، این تیم بعد از حل و فصل مشکلات داخلی ایجاد شده به تمرینات بازگشته اگرچه بازیکنان از آمادگی بالایی که داشتند، دور شده‌اند.

حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد شرایط این تیم بعد از مطرح شدن برخی مشکلات و اختلاف نظرهای داخلی که در روند آماده سازی تیمش اختلالاتی ایجاد کرد، گفت: خوشبختانه با پیگیری موضوع و مطرح شدن برخی صحبت ها میان مسوولان، مشکلات تا حدی حل شده است و سایر کارها هم در حال انجام است تا برای ورود به لیگ برتر مشکلی نداشته باشیم.

وی از توضیح دقیق در مورد مشکل ایجاد شده امتناع کرد و یادآور شد: شاید زمان مناسبی برای پرداختن به این موضوع نباشد. موضوعاتی مطرح شده بود که در آستانه آغاز لیگ برتر باعث تعطیلی تمرینات‌مان شد. الان که تا حدی مشکلات برطرف شده است، نمی خواهیم دوباره در مورد آنها صحبت کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت تاکید کرد: به خاطر این مشکلات یک هفته تمرینات‌مان تعطیل شد. این حالت بلاتکلیفی تاثیر منفی روی وضعیت تیم گذاشت. خوشبختانه با برطرف شدن مشکلات، به تمرین بازگشته ایم اگرچه از شرایط آماده ای که در آن قرار داشتیم، دور شده ایم.

وی تاکید کرد: البته تازه آغاز راه برای لیگ برتر است و برای رسیدن به آمادگی لازم جهت پیگیری با قدرت دیدارهای‌مان، فرصت داریم.

سامری با یادآوری اینکه تیم بسکتبال نفت در هفته نخست لیگ برتر با کاله دیدار خواهد کرد، گفت: کاله جزو تیم هایی است که ترکیبی از بازیکنان ایرانی و خارجی خوب دارد. این تیم همچون همیشه از مدعیان است به ویژه با نفراتی مانند محمد جمشیدی و متین آقاجان پور که در ترکیب خود دارد. امیدوارم دیدار خوبی داشته باشیم.