شاهرود- مراسم تشییع پیکر جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، حسن نظریه با حضور آحاد مردم قدر شناس شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهید حسن نظریه پیش از ظهر سه شنبه با حضور مردم قدر شناس و ولایتمدار شهرستان شاهرود برگزار شد. این مراسم ابتدا در زادگاه این شهید، یعنی روستای میغان با حضور آحاد مردم برگزار و سپس در بسطام و شاهرود ادامه پیدا کرد.

اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و جانبازان شهرستان شاهرود در این مراسم معنوی در کنار خانواده گرانقدر شهید نظریه حضور یافتند. نماز میت بر پیکر این شهید گرانقدر به امامت حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود اقامه شد در این مراسم جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی نیز حضور داشتند.

بعد از اقامه نماز میت، پیکر شهید نظریه، برای تدفین در گلزار شهدای میغان، زادگاه وی، به این روستا منتقل شد. مراسم ختم این شهید گرانقدر بعد از مراسم تشییع در در حسینیه صاحب الزمان (عج) روستای میغان، شهیدستان ایران برگزار شد.

شهید نظریه سال‌ها با جانبازی و شیمیایی حاصل سال‌های فخر و افتخار در دوران دفاع مقدس، زندگی کرد تا در نهایت شهد نوشین شهادت را نوش کرد. آثار شیمیایی تا آخرین ساعات زندگی این شهید گرانقدر وجود داشت و در نهایت شهید نظریه به لقا الله پیوست.