بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از راه‌اندازی پویش «لبنان تنها نیست» برای جمع آوری کمک‌های نقدی و کالایی مردمی برای ارسال به مردم مظلوم لبنان و غزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران، با ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و لبنان و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع گفت: با توجه به فتوای رهبری معظم انقلاب مبنی بر کمک به مردم مظلوم و جنگ زده لبنان و حزب الله، کمیته امداد نیز این امر مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: راه اندازی پویش لبنان تنها نیست به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و کالایی مردم از ۱۵ مهر ماه شروع شده است و تا ۱۵ آبان ماه ادامه دارد و کمک‌های جمع آوری شده در اسرع وقت از مبادی ذیربط برای خانواده‌های آواره و آسیب دیده ارسال خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر لیست کمک‌های کالایی را شامل اقلام زیستی و غذایی برشمرد و گفت: اقلام زیستی از جمله، پتو، زیر انداز، بالش و اسفنج، سرویس پخت و پز، پوشاک بچه گانه، لوازم بهداشتی، موتور برق، سیم سیار و... مورد نیاز است.

وی افزود: اقلام غذایی از جمله شیر خشک نوزاد، کنسرو تن ماهی و لوبیا، خرما، بیسکویت، و دیگر خوراکی‌های فاسد نشدنی لازم است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم و خیران بوشهری می‌توانند علاوه بر کمک‌های کالایی کمک‌های نقدی خود را به صورت غیره حضوری و از طریق شماره گیری کد دستوری و یا شماره کارت اعلام شده پرداخت کنند.

عباس روشن یاد آور شد: علاوه بر این تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر شهرستان‌ها، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در مساجد و مصلی‌های نماز جمعه آمادگی دارند کمک‌های مردم نوع دوست هم استانی را جمع آوری کنند.