بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: اجرای کامل و دقیق سرشماری کشاورزی در تنگستان نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در نشست سرشماری کشاورزی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه مهمترین ظرفیت تنگستان کشاورزی است عنوان داشت: سرشماری کشاورزی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای برنامه‌ریزی و توسعه پایدار در بخش کشاورزی، نقش مهمی در تعیین سیاست‌ها و برنامه‌های کلان این حوزه ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرستان سومین قطب تولید کشاورزی در استان است اضافه کرد: سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳، آبان امسال اجرا خواهد شد و هدف از اجرای آن فراهم کردن اطلاعات لازم برای برنامه ریزی صحیح در بخش کشاورزی است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با ستاد سرشماری نیازاست تصریح کرد تمامی دستگاه‌های اجرایی باید ضمن همکاری و هماهنگی با ستاد سرشماری شهرستان، نسبت به تأمین همه امکانات، تجهیزات و … سرشماری اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه آمار سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان بسیار حائز اهمیت است، اضافه کرد: با توجه به وسعت شهرستان و داشتن مزارع کشاورزی، آبزی پروری، نیاز است بخشداران و شهرداران نسبت به برگزاری مطلوب این مهم، اقدامات لازم را از هم اکنون انجام دهند.

لطفی با بیان اینکه اطلاعات و اخبار سرشماری عمومی کشاورزی از طریق فرمانداری تنگستان اطلاع رسانی می‌شود، ادامه داد: اخبار و اطلاعات مهم آمار سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ با هماهنگی ستاد سرشماری استان در اختیار روابط عمومی فرمانداری قرار می‌گیرد و به سمع نظر مردم خواهد رسید.

فرماندار تنگستان سرشماری کشاورزی را یکی از اصلی‌ترین ابزارهای مهم در بخش کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: سرشماری کشاورزی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای برنامه‌ریزی و توسعه پایدار در بخش کشاورزی، نقش مهمی در تعیین سیاست‌ها و برنامه‌های کلان این حوزه ایفا می‌کند.