نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: اگر جنایات رژیم اسرائیل در لبنان و غزه و تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ادامه یابد، مجلس در اصلاح قانون اقدام راهبردی تردید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلرو در جلسه امروز (سه‌شنبه ۱۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: شهید حسن نصرالله مرد وعده‌های صادق بود و با درایت، وحدت و انسجام را در میان شیعیان لبنان به بالاترین سطح رساند و تمام توان خود را برای وحدت مسلمانان و شیعه و سنی به کار گرفت، به طوری که تعداد زیادی از اهل سنت لبنان به اعتبار او با مقاومت همراه شدند.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله هیچگاه دستور حمله نظامی به اماکن غیرنظامی رژیم اشغالگر را صادر نکرد. راه و مکتب سید حسن نصرالله باقی خواهد ماند. حزب‌الله قوی‌تر از قبل پیش خواهد رفت، چرا که تشکیلاتی منسجم است و به زودی دبیرکل آن انتخاب خواهد شد که دشمنان را غضبناک و دوستداران را شگفت زده خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا به عنوان حامی و پشتیبان اول رژیم است و در همه جنایات رژیم صهیونیستی شریک است. وعده صادق ۲ موفق‌تر از وعده صادق ۱ بود که قلوب مسلمانان به ویژه مردم لبنان و فلسطین را تسکین داد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسرائیل در سراشیبی نابودی است و این رژیم در ناامن‌ترین مراحل پیدایش خود و نگران موجودیت نامشروع خویش است. رژیم رو به زوال اسرائیل و نخست وزیر ملعونش بدانند که برای نابودی نهایی اسرائیل ذره‌ای تردید و لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و خط مبارزه برای نابودی آنها پایان یافتنی نیست.

وی افزود: ساکنان سرزمین‌های اشغالی فلسطین به ویژه یهودیان مهاجر بدانند که ما به دنبال نابودی یهود نیستیم، بلکه به دنبال ریشه‌کنی رژیم نامشروع هستیم. ساکنان سرزمین‌های اشغالی بدانند که آمریکا دوست آنان نیست. ما برای حل مسئله فلسطین هم به مبارزه معتقدیم و هم راه حل سیاسی داریم.

گلرو تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا مراقب باشد اگر جنایات رژیم اسرائیل در لبنان و غزه و تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ادامه یابد، مجلس شورای اسلامی در اصلاح قانون راهبردی برای رفع تحریم‌ها تردید نخواهد کرد.