سرپرست حجاج ایرانی در دیدار با خانواده شهید امیرعبداللهیان گفت: ادب و تواضع چشمگیر از اخلاق فردی و مدیریتی شهید امیرعبدالهیان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی به اتفاق سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در منزل شهید دکتر امیر عبداللهیان (رضوان الله علیه)، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کردند.

حجت الاسلام نواب در دیدار با خانواده شهید امیر عبداللهیان وزیر خارجه سابق، یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامیداشت و از خدمات وی در حوزه حج و زیارت تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت راه اندازی سفرهای عمره و حل بسیاری از مشکلات سفر حج و اربعین را با تلاش آیت الله شهید رئیسی و وزیر پر تلاش شهید امیر عبداللهیان یادآور شد و به پیگیری‌های بی وقفه و مخلصانه وزیر خارجه شهید به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی در تسهیل سفر زائران ایرانی اشاره کرد و گفت: از دغدغه ایشان بود که در طول سفر حج چند نوبت تماس می‌گرفت و از روند امور و بهینه شدن خدمات حوزه وزارتخانه خویش استفسار می‌نمود.

وی افزود: سرعت اقدام، پیگیری امور تا حصول نتیجه، ادب فوق‌العاده و تواضع چشمگیر از اخلاق فردی و مدیریتی این شهید گرانمایه و روایتگر حوادث سوریه در کتاب ارزشمند صبح شام بود.