عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هر کسی که بخواهد وحدت میان میدان و دیپلماسی را مخدوش کند، در زمین موساد و دشمنان بازی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی زارعی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور گفت: خوی حیوانی صهیونیست‌ها در برابر فطرت مردم مظلوم فلسطینی شکست خورد.

وی تاکید کرد: با وجود تلاش جریان سازشکار عربی و غربی اما مشکلات فلسطین در طول این ۷۰ سال نه تنها به دست فراموشی سپرده نشد بلکه فطرت فلسطینی به معیاری برای بیداری انسان‌ها تبدیل شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن می‌خواست غزه را تصرف کند اما همه دیدیم که حتی در خیابان‌های آمریکا و انگلیس هم شهروندان از غزه دفاع کردند و علیه صهیونیست‌ها شعار دادند.

زارعی تاکید کرد: ترور شهید هنیه و شهید سیدحسن نصرالله نتیجه شکست و ناتوانی رژیم صهیونیستی در میدان نبرد در مقابل فلسطین و لبنان بود. تشت رسوایی سربازان و افسران و اتاق جنگ مشترک آمریکا و اسرائیل از بام جهان به زیر افتاد و همه فهمیدند که ارتش‌های مدعی حتی نمی‌توانند با رزمندگان حماس و حزب الله رویارویی مستقیم داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره جمعه نصر گفت: در شرایطی که اتاق مشترک سیا و موساد در سال ۱۴۰۱ به دنبال تضعیف قدرت ملی ایران بودند و تلاش کردند التهاباتی را در کشور به وجود بیاورند، اما بعد از عملیات راهبردی عملیات وعده صادق ۲، مردم تهران و سراسر کشور قیام کردند و با امام امت تجدید بیعت کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد سفر رئیس جمهور و وزیر امورخارجه به کشورهای منطقه بودیم و وحدت دیپلماسی و میدان به خوبی نشان داده شد هر فردی که وحدت میدان و دیپلماسی را مخدوش کند، عملاً در زمین موساد و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بازی کرده‌اند.