مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری گفت: پاداش مجاهد در راه خدا پیروزی و نصر الهی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت گرامیداشت شهدای عملیات طوفان الاقصی و شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و شهدای جبهه مقاومت، محفل نورانی انس و معارف قرآن کریم، با حضور حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان در نمازخانه این مجموعه برگزار شد.

در این محفل نورانی حاج وحید براتی از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان آیات نورانی قرآن مجید از سوره صف را در باب جهاد و شهادت قرائت کرد و در ادامه حجت الاسلام هادی اکبری مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری ضمن تبیین این آیات در موضوع جهاد و جایگاه مجاهدان در راه خدا سخن گفت.

وی با گرامیداشت یاد سید الشهدا جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله، به تبیین ریشه کلمه جهاد و معنای آن پرداخت و پاداش مجاهدان درراه خدا را از منظر قرآن آمرزش گناهان، بهشت و پیروزی و نصر عنوان کرد.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به آیات ۱۹ و ۲۰ سوره توبه افزود: خداوند می‌فرماید: کسی که ایمان آورد، و در راه خدا به قدر توانایی اش جهاد کرد، و از مال و جانش مایه گذاشت، در نزد خدا درجه‌اش بالاتر است.

وی جهاد اکبر را مبارزه با نفس و جهاد اصغر را مبارزه با دشمن توأم با جهد دانست و گفت: خداوند خریدار جان و مال مؤمنی است که در راه خدا جهاد و مبارزه می‌کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر، بر لزوم اتحاد و همبستگی مسلمانان در مسیر پیروزی بر دشمنان و دفاع از غزه و ملت لبنان و حزب الله تاکید کرد.

مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری در پایان به تجاوزات و بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان و ایستادگی نیروهای مؤمن و مجاهد فلسطینی و لبنانی در مقابل این دشمن اشغالگر و آواره شدن میلیون‌ها نفر در این دو سرزمین اشاره کرد و همگان را به یاری و کمک به این مردم که شرایط سختی را می‌گذرانند، فراخواند.