تجمع خانوادگی «دختران مقاومت» با حضور اقشار مختلف از بانوان تهرانی در میدان فلسطین در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع خانوادگی «دختران مقاومت» با حضور اقشار مختلف بانوان تهرانی در میدان فلسطین در حال برگزاری است.

یکی از حاضران در این تجمع با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی به مهر گفت: طبق وظیفه انسانی که بر گردن ما است و در مواجه با ظلمی که بر مردم غزه آمده است در این تجمع شرکت کردیم تا نشان دهیم ما در کنار مقاومت هستیم.

تجمع کنندگان در میدان فلسطین با شعار الله اکبر و تشکر مقام معظم رهبری، خرسندی خود را نسبت به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق ابراز کردند و با محور مقاومت اعلام همبستگی کردند.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شده است و حضور بانوان در این تجمع بسیار چشمگیر است. بسیاری از آنان به همراه فرزندان کوچک خود در میدان فلسطین حاضر شده‌اند و با در دست داشتن پرچم‌های حزب الله لبنان و فلسطین و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از رزمندگان محور مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان اعلام کردند.

با مداحی حاج امیر عباسی شور و هیجان بیشتری بر جمع چیره می‌شود. همه با مشت‌های گره کرده با صدای بلند فریاد می‌زنند ما ترکناک یابن الحسین… اینجا همه برای یاری رهبر و برای لبیک به فرمان ولی آمده‌اند.