مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هم‌زمان با اعلام نتایج یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی، اعلام کرد که دوازدهمین دوره این آزمون استخدامی، در دهه اول آذر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی که براساس درخواست‌های متقاضیان و دستگاه‌های اجرایی و در راستای ایجاد فرصت‌های برابر برای مشارکت حداکثری و انتخاب افراد توانمند و شایسته در یک فضای رقابتی به تعویق افتاده بود، دهه اول آذر امسال برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، زمان تقریبی آزمون جهت آگاهی و آمادگی لازم داوطلبان به این صورت است که ثبت‌نام از متقاضیان جدید و امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان قبلی ابتدای آبان ۱۴۰۳، صدور کارت ورود به جلسه هفته اول آذر ماه ۱۴۰۳ و برگزاری آزمون دهه اول آذرماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

همچنین با توجه به تغییرات ایجاد شده در شغل‌محل‌های برخی از دستگاه‌های اجرایی، لازم است داوطلبان ثبت‌نامی در مرحله قبل، در زمان مشخص شده با مراجعه به پروفایل خود در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir، نسبت به ویرایش اطلاعات فرم ثبت‌نامی، اقدام کنند، تاریخ دقیق مراحل یاد شده، به زودی اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

نتایج نهایی یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی «مشاغل مربوط به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام شد.

با توجه به پایان مراحل بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی داوطلبان مشاغل مربوط به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، نتایج پایانی این آزمون در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی منتشر شده است.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پروفایل خود در بخش اعلام نتایج نهایی، کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند. زمان و مکان برگزاری دیگر مراحل استخدامی از طرف دستگاه مربوطه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.