زنجان-رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۲۷۱ کارت هوشمند در ۶ ماهه نخست امسال برای رانندگان حوزه حمل و نقل بار این استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۷۱ کارت هوشمند برای ناوگان باری و ۲۹۴ کارت هوشمند برای رانندگان باری صادر شده است.

وی از نظارت‌های مستمر میدانی و سیستمی بر فعالیت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل استان خبر داد و افزود: با توجه به نظارت‌های انجام شده، ۳۷۵ تخلف ثبت و به کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ ارجاع شده است.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: همچنین رسیدگی به ۴۵۴ شکایت واصله از طریق سامانه ۱۴۱ از دیگر اقدامات صورت گرفته طی این ۶ ماه است.

محمدی افزود: بررسی وضعیت فعالیت رانندگان، تشخیص هویت رانندگان برون‌شهری، ارائه خدمات صدور بارنامه، استفاده از مزایای بیمه تکمیلی و تأمین اجتماعی رانندگان و ثبت تخلفات رانندگان از مزایای دیگر این کارت هوشمند است.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون تعداد ۶۲۵۱ دستگاه ناوگان باری جاده‌ای در سطح استان مشغول خدمات‌رسانی هستند.