بوشهر- استاندار بوشهرگفت: امسال هشت قطعه جدید از پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز فعال و دارای پیمانکار شده و از پیشرفت قابل قبولی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر سه شنبه در بازدید از قطعات مختلف راه آهن بوشهر- شیراز اظهار داشت: توسعه خط ریلی از مطالبات بسیار مهم مردم استان در چند دهه گذشته است که در دولت سیزدهم شاهد اقدامات ارزشمندی در این مسیر هستیم.

وی افزود: امروز با همراهی مجریان پروژه، از قطعات «۸ الف»، «۸ ب»، «۹ الف» و «۹ ب» راه آهن بوشهر به شیراز بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این قطعات و سایر قطعات قرار گرفتیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اشاره به تصویب ۱.۲ میلیارد دلار از محل تهاتر نفت برای پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز خاطر نشان کرد: امسال ۸ قطعه جدید از راه آهن فعال و دارای پیمانکار شده و از پیشرفت قابل قبولی برخوردار هستند.

محمدی زاده تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته تا مهرماه سال جاری، ۱,۵۰۰ میلیارد تومان پول به پروژه راه آهن بوشهر شیراز تزریق شده و این مهم موجب شتاب بخشیدن به پروژه شده است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه و اتصال استان به خط ریلی، از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.