بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: نهضت پیشرفت بانوان بوشهر زمینه‌ساز صیانت از خانواده و فرهنگ فرزند خواهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شکل‌گیری شبکه‌های فعال تخصصی در مسائل جدید و کار گفتمانی گفت: به میدان آوردن مردم پای کار کارزار تمدنی انقلاب اسلامی و مسئله گفتمان‌سازی غایت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی است‌.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشریح برنامه‌های این مجموعه در حوزه بانوان بیان کرد: به منظور بهبود مسائل حوزه خانواده و فعالیت‌های اجتماعی در سه سال اخیر، تشکیل «شبکه نهضت پیشرفت بانوان» متشکل از بانوان فعال و دغدغه‌مند با محوریت فعالیت در زمینه تقویت فرهنگ خانواده، عفاف و حجاب و فرزند آوری در دستور اداره کل قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام قادری با بیان اینکه با عضوگیری این تشکل، فعالیت‌های چشمگیری در زمینه صیانت از نهاد خانواده، فرهنگ فرزند خواهی و عفاف و حجاب انجام شده، افزود: در زمینه عفاف و حجاب این نهاد، سیاست تبیین دارد و جدای از تبیین صریح مسئله عفاف و حجاب و زیست عفیفانه، کانون‌های تخصصی توسط بانوان تأسیس شده است و این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر رویکرد این نهاد به روی کلان گفتمان الگوی سوم زن، افزود: روی کلان گفتمان الگوی سوم زن و نقش زن در اجتماع و خانواده، کارهای دقیقی شده است.

وی با اشاره به جهش مطلوب کانون‌های تخصصی بانوان در سطح استان و نقش بانوان در جامعه‌پروری، اعلام کرد: در کنار نهضت پیشرفت بانوان شبکه اسماً و صبرا شکل یافته است که این دو شبکه از مبلغات و ظرفیت دانش‌آموختگان حوزه علمیه خواهران فعال در استان استفاده می‌کنند و حضور فرهنگی و تبلیغی ویژه‌ای دارند.