شفت- فرمانده انتظامی شفت گفت: میزان تصادفات درون شهری امسال ۴۰ درصد در شفت کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سهراب صفری بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسیبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین پلیس و مردم نقش مؤثری در اطلاع رسانی به موقع اخبار ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه «پلیس هوشمند و مردم قانون مدار» شعار هفته فراجا است، افزود: جلب مشارکت عمومی یکی از رویکردهای پلیس در پیشگیری از جرایم بوده و در این راستا پلیس برای تأمین امنیت و آرامش به دنبال خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم است.

سرهنگ صفری در ادامه به نقش رسانه‌ها در جهت اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و کمک به پلیس اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند بازوی قوی در کنار نیروی انتظامی باشند و برای بهتر پیش بردن آگاهی مردم و ارتباط با مردم نقش ایفا کنند.

صفری با اشاره به اینکه حضور به موقع و سریع پلیس از الزامات نیروهای ما خواهد بود، ادامه داد: سامانه‌های پلیس به صورت شبانه روز در خدمت مردم هستند و بنده و همکارانم به عنوان سربازان کوچک مردم همیشه حاضر و بر خط هستیم تا در جهت پیشبرد امنیت و آسایش مردم شریف شهرستان شفت عمل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد مجموعه نیروی انتظامی شهرستان شفت، اضافه کرد: خوشبختانه در شهرستان شفت ما شاهد کاهش جرایم و نابهنجاری‌های اجتماعی مانند کاهش و پیشگیری از سرقت، کاهش و جلوگیری از توزیع مواد مخدر، کاهش قاچاق چوب، شن و ماسه، کشف سلاح‌های غیرمجاز، توقیف وسایل نقلیه بدون مدارک، دستگیری سارقین و معتادین، کاهش تصادفات جاده‌ای، دستگیری اتباع بیگانه و… بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شفت با اشاره به اینکه میزان تصادفات درون شهری جرحی امسال ۴۰ درصد در شفت کاهش یافته است، تصریح کرد: در دستگیری اتباع غیر مجاز نیز نسبت به سال گذشته ۶۳ درصد روند افزایشی داشته‌ایم