قم- جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بیش از نیمی از تماس‌های سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به عملیات و حضور فیزیکی در صحنه جرم ختم می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر نصیری بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سامانه پاسخگویی فوریت‌های پلیس ۱۱۰ همواره پاسخگوی شهروندان و رسیدگی به مسائل آنها است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: همکاران فراجا پس از دریافت شکایات و خواسته‌های شهروندان سریعاً نسبت به پیگیری مسائل در بحث وقوع حادثه حضور پیدا می‌کنند.

وی ابراز کرد: اکثر تماس‌های شهروندان به سامانه فوریت‌های پلیس یا همان سامانه ۱۱۰ نیاز به حضور عملیاتی در صحنه وقوع جرم دارد که این شرایط حساس‌تر است و بخشی دیگر پاسخگویی با سوالات و مسائل مردم شریف اختصاص دارد.

سرهنگ نصیری ادامه داد: بیش از نیمی بر تماس‌های سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به عملیات و حضور فیزیکی در صحنه جرم ختم می‌شود و نیروهای فراجا در کلانتری‌ها، پلیس‌های راهور پاسخگوی خواسته مردم عزیز هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پلیس همواره گشت‌های خود در کوی و برزن‌ها و معابر سطح استان قم انجام می‌دهد و در صورت ارتکاب جرم چه به صورت شهودی یا تلفنی صورت جلسه به مرکز انتقال داده می‌شود.

وی تصریح کرد: تفاوت سامانه ۱۹۷ با ۱۱۰ این است که فراجا در این سامانه گزارشات، انتقادات و پیشنهادات مردم را دریافت می‌کند و برای رسیدگی به مشکلات به رده‌های مافوق ارجاع داده می‌شوند.

سرهنگ نصیری خاطرنشان کرد: سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم روز چهارشنبه مورخ هجدهم مهرماه و همزمان با هفته انتظامی از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱ در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) واقع در خیابان امام (ره)، جنب کلانتری ۱۷ پاسخگوی مشکلات مردم خواهد بود.