بندرعباس-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک محموله لوازم برقی قاچاق از یک بارانداز در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا، روز گذشته حین کنترل گشت زنی در یکی از محلات ساحلی شهرستان بندرعباس به دو دستگاه خودرو پژو در حال بارگیری در حیاط یک منزل مشکوک شده و موضوع را دستور کار قرار دادند.

وی افزود: رانندگان خودروها با مشاهده مأموران با رها کردن کالاها از محل متواری شدند که در بازرسی حیاط منزل مورد نظر ۷۶ دستگاه انواع لوازم برقی قاچاق شامل قهوه ساز، کتری برقی، آبمیوه گیر، همزن و چای ساز کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان، ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۳۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: تلاش مأموران برای دستگیری عاملان قاچاق این محموله ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان پدیده قاچاق را برای استان و کشور، تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون‌گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی‌انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق، یاری کنند.