قم- سخنران حرم بانوی کرامت گفت: خون شهید نصرالله جوشش خواهد داشت و گریبان جبهه باطل را خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد کاشانی شامگاه سه شنبه در مراسم ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: ما در طول تاریخ اسلام اینقدر داغ دیده‌ایم که می‌دانیم کارگردان خداوند است و از مصائب نگران نمی‌شویم.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: دنیا همیشه روز پیروزی مؤمن نیست ولی پایان آن با پیروزی مؤمن است و ما نباید به سرمایه‌های مادی خود متکی باشیم، زیرا عامل پیروزی و عزت اتکا به خداوند است.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: شهید سیدحسن نصرالله همواره در مسیر ولایت و اولیا الهی حرکت می‌کرد و امیدواریم که خون این شهید بساط اسرائیل را برچیند و خداوند مال ما را در نابودی آن شریک کند.

وی تصریح کرد: حساب و کتاب دنیا دست خداوند است، اگر پشت صحنه این اتفاق‌های شوم را در آخرت به ما نشان دهند به بسیاری از عدالت خداوند پی خواهیم برد و این سگ هار آمریکایی خواهد گفت که کاش دست خود را از مظلوم کشی کوتاه می‌کردم.

حجت الاسلام کاشانی ادامه داد: مؤمن اگر به مبدا عالم نگاه کند و مدام آن را با خود یادآوری کند، به آرامش می‌رسد و در بسیاری از مشکلات شکست نمی‌خورد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: در روزگاری هستیم که خدا توفیق داده تا مواردی را ببینیم که روزگار گذشته آن را ندیده‌اند از جمله جهاد که امروز بسیار پر رنگ است.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: دیدن زندگی بزرگان و شکست‌های ظاهری اهل بیت (ع) و نتایج آنها کمک می‌کند به اینکه در این معادلات و جنگ روانی و بازی رسانه‌ای دشمن شکست نخوریم.

وی عنوان کرد: امیدواریم این سرعت حوادث روزگار، کشته شدن اولیا الهی و شادی طاغوت و ظلم یهودیان به عالم زمینه‌های ظهور امام زمان (عج) باشد.

استاد حوزه علمیه قم اذعان کرد: باید نسبت به مسائل روز دنیا هوشیار باشیم و این مظلومیت‌ها و جنایات بازگو و تبیین شوند ضمن اینکه خداوند با مؤمنان است و وعده الهی حق است و نباید در این مصائب نا امید شویم.

سخنران حرم بانوی کرامت اضافه کرد: خون شهید نصرالله جوشش خواهد داشت و گریبان جبهه باطل را خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد دچار غفلت شویم و بر ناکامی‌ها متمرکز شویم و کار رسانه‌ای دشمن به این وجه است و شیطان وعده فقر می‌دهد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: دشمن می‌خواهد تفرقه افکنی کند، کوچک‌ها را بزرگ جلوه دهد و ما را نا امید کند ضمن اینکه نا امیدی برای ما معنا ندارد.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد ما را از مقاومت خسته کند ضمن اینکه شیعه جاودان و شکست ناپذیر است و اول به دنبال شهادت است ضمن اینکه امیرالمومنین همواره به دنبال شهادت و شکست ناپذیر بود.