همدان _ رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در هفته تربیت بدنی ۵۰ عنوان برنامه از طرف این اداره و هیأت‌های ورزشی در شهر و بخش‌های تابعه نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود علی بخشی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف تدارک دیده شده که بخشی از آنها در سطح شهرستان و برخی دیگر نیز در سطح استانی است.

وی گفت: این برنامه‌ها شامل مسابقات فوتسال، والیبال، بسکتبال، کونگ فو، فوتبال بدمینتون، دارت، صعودهای ورزشی، اجرای مراسم باستانی، شطرنج، ورزش‌های همگانی، ورزش‌های بازی‌های روستایی وبازی‌های بومی محلی، تکواندو دیگر مسابقات رزمی ویژه مردان و بانوان است.

وی از برگزاری مسابقات فوتبال لیگ جوانان استان در نهاوند خبر داد و افزود: مسابقات قهرمانی جوانان استان امسال به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود که این مسابقات در هفته تربیت بدنی با حضور شهرستان‌های استان در مجموعه فرهنگی ورزشی مهندس علیمرادیان برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره باباقاسم در هفته تربیت بدنی انجام خواهد شد.

علی بخشی به موفقیت‌های به‌دست آمده توسط ورزشکاران این شهرستان در سال جاری اشاره نمود و افزود: کسب ۱۱ مدال بین المللی، آسیایی، جهانی و المپیک در رشته‌های فوتبال ناشنوایان، کوراش فوتسال، کسب بیش از ۱۰۰ مدال مدال کشوری در رشته‌های ورزشی به‌دست آمده توسط ورزشکاران نهاوندی است.

وی حضور ورزشکاران و تیم‌های ورزشی شهرستان را در سطح کشور و تیم ملی چشمگیر خواند و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۵ ورزشکار در رشته‌های مختلف به تیم ملی دعوت شده و ۱۳ ورزشکار به مسابقات آسیایی جهانی اعزام شده‌اند و علاوه بر آن سه تیم از رشته‌های فوتبال، بسکتبال و دوچرخه سواری نیز در لیگ‌های کشوری حضور یافته‌اند.

برچسب‌ها