قزوین- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از کارکنان بیمار و مجروح نیروی انتظامی عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به همراه سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین و حجت الاسلام والمسلمین فتح‌الله جباری رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با حضور در منزل سه نفر از کارکنان نیروی انتظامی که دو نفر از آنها حین انجام مأموریت دچار آسیب دیدگی شده بودند، ضمن تبریک هفته ناجا از ایشان عیادت کردند.

آقای رعیت، آقای گونجی، آقای امیرنیا سه نفر از کارکنانی بودند که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با ایشان دیدار کرد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این دیدارها اظهار کرد: شما جوانمردان این مملکت، آبروی نظام و دین، امید دل مردم و امید رهبر حکیم انقلاب اسلامی هستید، ما آمده‌ایم سلام رهبر فرزانه انقلاب را به شما برسانیم و از شما قدردانی کنیم، ان‌شاءالله نزد خدای متعال مأجور باشید.

وی ادامه داد: این ایام به شما اختصاص دارد، شما موفقیت‌های زیادی در دفاع از امنیت مردم و دفاع از حیثیت نظام و مملکت داشته‌اید، امیرالمؤمنین (ع) در آخرین وصیت‌شان سفارش به جهاد در راه خدا کردند، حضرت به جهاد با مال و زبان توصیه کردند؛ شما دائم در خوف و خطر هستید، یعنی هم جانتان را به خطر می‌اندازید و هم با زبانتان کاری می‌کنید که آدم‌های فریب‌خورده به راه راست هدایت شوند و دست از شرارت بردارند و عامل اجانب نشوند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: ممکن است اگر هر کدام از شما به جای خدمت در این سازمان، به شغل دیگری اشتغال پیدا می‌کردید، درآمد بیشتری داشتید، اما تمایل داشتید در راه امنیت مردم قدم بردارید، این‌ها همه جهاد در راه خدا محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر هر کاری کنیم که نزد خدا ثبت نشود، این بیگاری است، اما اگر خدا کار ما را قبول کند، تبدیل به سرمایه دنیا و آخرت ما می‌شود و برای ما عزت و آبرو به ارمغان می‌آورد و باعث نورانیت قبر و قیامت ما می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شما وقتی به‌خاطر خدا کار می‌کنید، تشویق امیرالمؤمنین (ع) شامل حالتان می‌شود که فرمودند جهاد دری از درهای بهشت است که خدا این در را به روی بندگان خاص خود می‌گشاید.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: باید هر کاری می‌کنید با نیت خدایی باشد، آن کسانی که برای خدا کار می‌کنند، خدا به کار و مال آن‌ها برکت می‌دهد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: باید برای امنیت سرمایه‌گذاری کرد، زیرساخت امنیت، ایمان مردم است، حتی ایمان و امنیت از نظر لغوی نیز هم‌خانواده هستند، ایمان و امنیت به تکمیل هم کمک می‌کنند، خدای متعال در آیه ۴۵ سوره عنکبوت می‌فرماید (آنچه را از این کتاب به تو وحی شده است، بخوان و نماز را برپا دار، یقیناً نماز از کارهای زشت و و ناپسند باز می‌دارد و همانا ذکر خدا بزرگ‌تر است، و خدا آنچه را انجام می‌دهید، می‌داند)، خدای متعال در این آیه می‌فرماید امنیت با قرآن، ایمان و اقامه نماز تأمین می‌شود.

وی یادآور شد: اگر مساجد ما رونق داشته باشد، قرآن رونق بگیرد، مردم نهج‌البلاغه را بفهمند و روایات ائمه (ع) را بدانند، این‌ها زیربنایی‌ترین کار برای ایجاد امنیت است، خدا این سرمایه را به ما داده است، اگر این زیرساخت‌ها را درست کنیم خیلی از منکرات خود به خود حل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: شاهدیم در ماه مبارک رمضان آمار جرم و جنایت بسیار کاهش می‌یابد، این به‌خاطر نگاه دینی مردم است، باید این نگاه را تقویت کنیم.