قزوین- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از افسر راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه دچار سانحه شده بود عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با حضور در یکی از بیمارستان های شهر قزوین ضمن عیادت از مهران کوشکی از این افسر جوان راهنمایی و رانندگی که در حین کمک به مصدومان یک تصادف دچار حادثه شده است، عیادت کرد.

گفتنی است این افسر وظیفه شناس با مشاهده خودروی واژگون‌شده به کمک دو نفر گرفتار در این خودرو رفته بود که در این حین با خودرویی که به‌دلیل بارش باران از مسیر منحرف شده بود، برخورد کرده و به شدت آسیب می بیند.

رجحانی در این دیدار ضمن تقدیر از وظیفه شناسی این افسر جوان خاطر نشان کرد: ایشان با فداکاری و شجاعت برای نجات جان دیگران تلاش کرد و اکنون در وضعیت حساسی قرار دارد، پیگیر هستیم تا در صورت نیاز و در اسرع وقت برای ادامه مداوا این افسر جوان به یکی از بیمارستان های تخصصی در تهران منتقل شود.

وی همچنین تأکید کرد: ما به این قهرمانان نیاز داریم و باید حمایت‌های لازم را از آن‌ها انجام دهیم تا در شرایط مشابه بتوانند با تمام قدرت به یاری دیگران بشتابند.