بروجن_رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن گفت: اقدامات موثری برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در محورهای مواصلاتی شهرستان بروجن به عمل آمده است.

عادل تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اقدامات مؤثری برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در محورهای مواصلاتی شهرستان بروجن به عمل آمده است که از آن جمله می‌توان به ارتقای ایمنی در محور بلداجی – چغاخور اشاره کرد.

وی حفظ و نگهداری راه‌های موجود را یکی از مهم‌ترین وظایف ذاتی راهداران برشمرد و در ادامه افزود: علی‌رغم محدودیت‌های موجود با تکیه بر همت و اراده راهداران و بهره‌گیری از ظرفیت ماشین‌آلات و تجهیزات در اختیار توانستیم در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای برای جلب رضایت مردم شهرستان برداشته و با انگیزه‌ای مضاعف و روحیه‌ای جهادی همچنان در پیشبرد اهداف سازمانی کوشا باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: روزهای گذشته تابلوهای ایمنی فاقد بازتاب این محور نیز تعویض شده و در مقاطع مورد نیاز تابلوهای جدید نصب شده است تا این محور از لحاظ تجهیز به تابلوهای ایمنی بی نیاز شود.

تقی‌زاده اضافه کرد: پاکسازی و تنقیه پل‌ها برای هدایت آب‌های سطحی حاشیه راه‌ها جهت عبور آب از پل‌ها، اصلاح شیب شیروانی، رفع نقاط پرتگاهی، شانه‌سازی و تعریض شانه خاکی راه، تعمیر و به‌روزرسانی روشنایی‌های موجود از اهم اقدامات دیگری است که برای ایمن‌سازی این محور انجام شده است.