تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

مرکز تخصصی بیسیم Walkie Talkie آماده ارائه کلیه خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مرکز تخصصی بیسیم Walkie Talkie به عنوان بزرگترین مرکز تعمیر و عیب‌یابی بیسیم واکی تاکی در ایران، با دارا بودن پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر بیسیم، آماده ارائه کلیه خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز است. عرضه لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی از قبیل: باتری لیتیومی، هندزفری بیسیم واکی تاکی، پایه شارژر رومیزی، کابل USB، آداپتور شارژر، گیره کمری، آنتن و قاب.

مرکز تعمیرات بیسیم واکی تاکی

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش Walkie Talkie، مجهزترین مرکز عیب یابی و تعمیرات انواع مدل‌های بی سیم واکی تاکی و ارائه خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی در ایران، با سال‌ها تجربه و بهره‌مندی از کارشناسان فنی حرفه‌ای و تجهیزات پیشرفته، در زمینه تخصصی تعمیر بیسیم فعالیت می‌کند. این مرکز با تیم فنی متخصص و مجرب خود، ارائه دهنده خدمات حرفه ای تعمیر بیسیم واکی تاکی است. قطعات مورد استفاده در تعمیر بیسیم واکی تاکی، اصل و اورجینال است.

لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی

عرضه کننده اکسسوری و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی انواع مدل‌های بیسیم واکی تاکی از قبیل:

هندزفری بیسیم واکی تاکی

آنتن

صفحه نمایش LCD و LED

قاب

سلکتور کانال

دکمه PTT

کابل USB

پایه شارژر رومیزی

آداپتور

سرولوم

کی پد

گیره کمری

شارژر فندکی

هندزفری دو فیش بیسیم واکی تاکی

هندزفری با نام انگلیسی HandsFree از ترکیب دو واژه Hands و Free بوده که ترجمه آن دستان آزاد می‌باشد. استفاده از هندزفری بیسیم واکی تاکی از پخش شدن صدا در محیط جلوگیری کرده و بر امنیت مکالمات می‌افزاید. از دیگر مزیت‌های هندفزی بیسیم واکی تاکی می‌توان به آزادی عمل بیشتر و استفاده از دستان بصورت همزمان با مکالمه با بیسیم اشاره داشت. استفاده از هندزفری بیسیم واکی تاکی موجب می‌شود که دستگاه بیسیم از دید عموم مخفی شود و احتمال صدمه به آن کاهش یابد. هندزفری دو فیش بیسیم واکی تاکی دارای ۲ مدل با نام‌های هندزفری بادیگاردی بیسیم واکی تاکی و هندزفری حلزونی بیسیم واکی تاکی است.

مرکز تعمیر بیسیم واکی تاکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، ارسال دستگاه تعمیری و پذیرش تعمیر بیسیم واکی تاکی و خرید لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی از وب‌سایت بازدید نمائید و برای ارتباط با کارشناسان فنی و فروش با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس: ۰۹۳۰۲۲۶۶۱۲۳

وب سایت: www.Walkie-Talkie.ir

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.