وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت، گفت: ورزشگاه آزادی تا پایان آذرماه تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت با حضور خبرنگاران گفت: ورزشگاه آزادی تا پایان آذرماه تکمیل خواهد شد.

وی افزود: دولت پیگیر مسأله پرداخت وام ازدواج است و دستورات لازم داده شده تا سامانه باز شود.

دنیا مالی تاکید کرد: حدود ۳۰۰ هزار متقاضی این وام وجود دارد که برنامه‌ریزی کردیم با تأمین منابع، پرداخت‌ها صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره محل دیدار تیم‌ملی کشورمان با تیم قطر اذعان کرد: در حال حاضر تیم ملی فوتبال کشورمان در ازبکستان است و دنبال محل دیدار ایران و قطر نیز هستیم. البته بحث ما این است که بچه‌ها در همان ازبکستان باشند و بازی کنند. در همان روز تیم ملی ازبکستان بازی دارد و طبیعتاً شاید شرایط فراهم نشود اما پیگیری‌های لازم در حال انجام است که به زودی اعلام می‌شود.

وی در خصوص ساخت ورزشگاه جدید در جنوب تهران تصریح کرد: در خصوص ساخت ورزشگاه جدید باید مراحل لازم آن در دولت طی شود و مصوباتی که قبلاً بوده را پیگیری کنیم، لذا گزارشی را به هیأت دولت ارائه خواهیم داد و بعد از تأیید هیأت دولت باید پیگیری‌های بعدی را انجام دهیم.

دنیا مالی تاکید کرد: برای ساخت ورزشگاه جدید که یک مجموعه بزرگ ورزشی است، باید منابع مشخص شود و پس از آن برای انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد.

وی درباره تخصیص بودجه برابر و توسعه برای همه رشته‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: بحث ما توسعه همه ورزش‌ها است و به طور طبیعی ورزش‌های المپیکی، برای ما خیلی مهم‌تر است با توجه به اینکه دو سال دیگر بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن را در پیش داریم، سعی می‌کنیم رشته‌های دیگر را هم مورد توجه جدی قرار دهیم.