شرکت هواپیمایی «ریاض ایر» عربستان قرارداد جدیدی با باشگاه «اتلتیکومادرید» برای اسپانسری این باشگاه امضا کرده است که به موجب آن اسم ورزشگاه این باشگاه به «ریاض ایر» تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا و شرکت هواپیمایی ریاض ایر عربستان، که اسپانسر اصلی این تیم است، قراردادی تا سال ۲۰۳۳ امضا کرده‌اند که بر اساس آن، نام ورزشگاه ۷۰ هزارنفری متروپولیتانو به «ریاض ایر متروپولیتانو» تغییر خواهد کرد.

این قرارداد جدید شامل اسپانسری پیراهن نیز می‌شود که تا سال ۲۰۲۷ و به ارزش حدود ۴۰ میلیون یورو در سال امضا شده بود. این قرارداد جدید شامل پرداختی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون یورو است که بسته به تعداد فصل‌های امضا شده و اسپانسری پیراهن، متغیر خواهد بود.

این توافق‌نامه جدید تا سال ۲۰۳۳، رابطه میان اتلتیکو مادرید و ریاض ایر را تقویت می‌کند و این شرکت سعودی را به مهم‌ترین حامی مالی در تاریخ باشگاه تبدیل می‌کند. همکاری این دو از اواسط سال ۲۰۲۳ آغاز شده بود.

تونی داگلاس، مدیر عامل «ریاض ایر»، در این خصوص گفت: افتخار بزرگی است که به‌عنوان شریک نام‌گذاری ریاض ایر متروپولیتانو شناخته شویم و همکاری خود را با اتلتیکو مادرید تا سال ۲۰۳۳ ادامه دهیم. هر دو سازمان در پی موفقیت در بالاترین سطح هستند و داشتن نام ما بر روی چنین استادیوم نمادینی، آگاهی از ریاض ایر را در دنیای ورزش و فراتر از آن افزایش خواهد داد.

میگل آنخل ژیل، مدیر عامل اتلتیکو مادرید نیز افزود: بیش از یک سال پس از امضای توافق‌نامه اسپانسری با ریاض ایر، همه ما افتخار می‌کنیم و بسیار خوشحالیم که تمدید همکاریمان را اعلام می‌کنیم که به موجب آن، استادیوم ما به نام «ریاض ایر متروپولیتانو» نام‌گذاری خواهد شد. از تونی داگلاس و تیم او بابت اعتماد به اتلتیکو مادرید به‌عنوان یک شریک استراتژیک برای راه‌اندازی و توسعه پروژه جهانی خود تشکر می‌کنیم.