سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۹ نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این راستا ۹ نفر متخلف در حوزه سرقت، قاچاق و حریق خودرو دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه در پی وقوع حریق یک خودرو ام.وی.ام در یکی از خیابان‌های شاهرود موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، افزود: دو عامل دخیل در آتش سوزی خودرو شناسایی و دستگیر و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی ایجاد ناامنی از سوی سه نفر اراذل و اوباش شهر سمنان پلیس بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شد، ابراز داشت: این افراد سابقه دار با پابند الکترونیک زندان و حالت غیرعادی با سلام سرد و عربده کشی که آسایش را از شهروندان سلب کرده بودند، دستگیر شدند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه پلیس میامی در پی پلیس محورهای مواصلاتی متوجه یک مورد کامیونت ایسوزو مشکوک شد، تصریح کرد: خودرو متوقف و بررسی‌ها حاکی از وجود ۲۹ رأس احشام قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال بود که فرد متخلف دستگیر و دام به اداره دامپزشکی میامی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه پلیس سمنان خودرو مزدا سواری سرقتی را در حوزه آبخوری متوقف کرد، افزود: سه سرنشین دستگیر و طی تحقیقات پلیسی مشخص شد خودرو در یکی از شهرهای شمالی سرقت در دیباج با پلاک پیکان تعویض و قصد عزیمت به تهران داشت که با هوشیاری مأموران شناسایی شدند.