نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه پوشاک باید دقت کند چرا که روی برخی از لباس ها، پرچم آمریکا دوخته شده که خلاف ارزش های ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی رحماندوست در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از رئیس جمهور تقاضا دارم به فکر حقوق بشر باشد اما نه به اندازه‌ای که قانون را برای یک نفر تغییر دهد!

وی بیان کرد: اگر تابعیت فردی قهری است، به شکل دیگری بپردازد. از رئیس جمهور تقاضا داریم که تا این میزان مشروعیت سازی برای برخی از افراد نکند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: روی لباس و بازوی برخی از غافلان و ناآگاهان پرچم آمریکا حک شده است و این موضوع خلاف ارزش‌های ما است. اتحادیه پوشاک و مسئولان باید به فکر باشند تا مبادا در آینده پرچم رژیم صهیونیستی روی لباس‌های مردم حک شود.

وی گفت: اخیراً افرادی که در امارات پرچم فلسطین را روی لباس خود دوخته بودند، از سوار شدن به هواپیما منع شدند و ما هم باید این موارد را مد نظر داشته باشیم.

رحماندوست در ادامه و در تذکر دیگری گفت: کله «همت» در ادبیات فارسی و عربی و همچنین شهید همت واژه‌های ارزشمندی است و به همین دلیل توصیه می‌کنم کسانی که در حوزه اقتصاد فعالیت می‌کنند، برای عنوان کردن هزار میلیارد تومان، از کلمه «همت» استفاده نکنند.