اصفهان- رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: غبار محلی در مناطق مرکزی استان طی سه روز پیش رو پدیده غالب است و احتمال کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم وجود دارد.

لیلا امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار طی سه روز آینده در سطح استان اصفهان است.

وی ادامه داد: آسمان بیشتر مناطق استان از امروز تا اوایل هفته آینده به صورت صاف و در ساعات بعدازظهر به ویژه در مناطق غربی استان تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، در مناطق مرکزی استان غبار محلی به ویژه در ساعات صبح پدیده غالب است و کاهش کیفیت هوا در برخی ساعات تا حد ناسالم دور از انتظار نیست.

امینی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی ندارد، گفت: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۴ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

به گفته وی، بیشینه دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.