با حکم وزیرنیرو، هاشم امینی برای مدت دو سال به عنوان عضو اصلی،‌ رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، با حکم عباس علی آبادی وزیر نیرو، هاشم امینی برای مدت دو سال به عنوان عضو اصلی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شد.

در حکم امینی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی و با استناد به مفاد مواد (١٥) و (٢۴) اساسنامه شرکت مادر تخصصی مهندس آب و فاضلاب کشور و صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ آن شرکت و تصمیم جلسه مورخ ۰۷/۱۵/ ۱۴۰۳ هیئت مدیره به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان عضو اصلی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های بخش دولتی و غیردولتی و یا همکاری هیئت مدیره شرکت و هماهنگی و تعامل با واحدهای ستادی، شر کت‌های مادر تخصصی و سایر دستگاه‌ها در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت اقدام کرده و نسبت به پیشبرد اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی دولت چهاردهم و وزارت نیرو در صنعت آب و فاضلاب کشور و همچنین راهبری شرکت‌های زیرمجموعه و تسهیل مشارکت بخش غیردولتی اهتمام ویژه به عمل آورید.

توفیق جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انجام شایسته وظایف محوله و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.