سمنان_ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دنیا امروز در آتش خشم و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی است، گفت: جبهه مقاومت باید از سوی امت های اسلامی مورد حمایت واقع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری با بیان اینکه جنایات هولناک رژیم صهیونیستی امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست، ابراز داشت: دنیا امروز متوجه ظلم این رژیم کودک کُش شده و اسرائیل در آتش انزجار ملت‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شعله آتش خشم از جنایات رژیم صهیونیستی باید روشن بماند، افزود: اقدامات بی‌شرمانه این رژیم جعلی در غزه و لبنان نشان دهنده اوج خباثت‌ها در برابر مردم بی دفاع و مظلوم است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز به ضرورت حمایت از جبهه مقاومت تاکید کردند، ابراز داشت: امروز کمک‌های مادی می‌تواند نقش مهمی در کمک مؤثر به جبهه مقاومت ایفا کند.

مطیعی بابیان اینکه امروز امکان حضور همه ما در جبهه مقاومت وجود ندارد، تصریح کرد: با کمک‌های مادی و معنوی می‌توان به جبهه مقاومت انگیزه بخشید.

وی افزود: خوشبختانه مردم استان سمنان در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان خوش درخشیدند و همواره یاریگر مردم مظلوم و رنج کشیده جهان بودند از این رو مردم شایسته تقدیر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تجلیل از مادر شهید والامقام «علی سراج» مهمترین حواشی جلسه شورای اداری استان سمنان بود.