قم- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: قم در بخش صنعت فعال بوده و دارای ۱۳ شهرک صنعتی و بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ابدالی ظهر چهارشنبه در جمع فعالان اقتصادی استان قم اظهار کرد: استان قم در بخش صنعت فعال بوده و دارای ۱۳ شهرک صنعتی و بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: استان قم با توجه به جایگاه ویژه‌اش از واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگی برخوردار است و بدین منظور ظرفیت اشتغال زیادی را فراهم کرده است.

وی ابراز کرد: استان قم به لحاظ انسجام کاری و تعاملی بین شوراها و دستگاه‌های ذی ربط در وضعیت مطلوبی قرار دارد و همواره در تلاش است تا بخش صنعت توسعه و تقویت پیدا کند.

ابدالی تصریح کرد: تأمین و تخصیص ارز، کمبود نقدینگی لازم، موانع موجود در قوانین و مقررات و مشکلات بیمه‌ای از جمله مشکلاتی است که متولیان صنعت در استان قم با آن مواجه هستند و امیدواریم که این مسائل مرتفع شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود تا به بخش صنعت و تولید استان قم مدد برسانند و این مساله فقط مختص به اداره صمت و صنعت نیست.