آستارا- سردار عزیز الله ملکی» فرمانده انتظامی گیلان با همراهی برخی مسئولان انتظامی استان ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی آستارا در جریان روند پیشرفت فیزیکی این طرح ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته فراجا سردار «عزیز الله ملکی» فرمانده انتظامی گیلان بعد از ظهر چهارشنبه با همراهی برخی از مسئولان انتظامی استان به منظور بازدید از مقرهای انتظامی و رسیدگی به امور انتظامی و ترافیکی شهرستان آستارا در این شهرستان مرزی حضور یافت.

سردار ملکی در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اینکه بازدید امروز در راستای رسیدگی به امور انتظامی و ترافیکی شهرستان مرزی بندر آستارا انجام پذیرفت افزود: در بازدیدی که از مقرهای انتظامی شهرستان آستارا و همچنین پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی این شهرستان داشتیم خوشبختانه با اقداماتی که همکاران ما در شهرستان داشتند از ابتدای سال عملکرد خوبی در حوزه انتظامی و ترافیکی این شهرستان به دست آمده است.

فرماندهی انتظامی گیلان به بازدید از پروژه‌های در حال ساخت نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در بحث ساخت مسکن ملی، مسکن سازمانی و یگان‌های انتظامی در آستارا پیشرفت خیلی خوبی داشته‌ایم و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم کارکنان عزیزمان را در انتظامی آستارا صاحب مسکن ملی یا منازل ساختمانی کنیم.

در این بازدید که با هدف بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و رفع موانع احتمالی صورت گرفت، مسئولین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پروژه، در جریان آخرین وضعیت عملیات ساخت و ساز قرار گرفتند.

سردار ملکی همچنین با بازدید از مناطق مرزی و پاسگاه ایست و بازرسی قلعه در ورودی شهرستان در جریان آخرین وضعیت نوار مرزی و فعالیت نیروهای انتظامی قرار گرفت.