مدیرکل شناسایی و تملیک اموال سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: فردا آخرین فرصت شرکت در مزایده ۶ هزار میلیاردتومانی املاک و مستغلات تملیکی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرخی اظهار کرد: فرصت شرکت در مزایده شماره ۱۱۵۶ اموال غیرمنقول که از ۱۰ مهرماه آغاز شده بود فردا ۱۹ مهرماه به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به جزئیات این مزایده افزود: متقاضیان شرکت در مزایده تا فردا ۱۹ مهرماه برای بازدید از املاک و ثبت پیشنهاد خود در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت فرصت دارند.

مدیرکل شناسایی و تملیک اموال سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: ۲۱ مهرماه رمزگشایی این مزایده انجام خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

فرخی با تأکید بر اینکه در این مزایده، املاک مسکونی، صنعتی و تجاری با قیمت حدود شش هزار میلیارد تومان عرضه شده است، خاطرنشان کرد: ۳۵۰ ملک در این مزایده عرضه شده و یکی از ارزشمندترین این املاک مربوط به واحد مسکونی حدود یک هزار و ۲۰۰ متر مربعی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان است همچنین مجموعه سوله و انبارهای نوشهر مازندران به ارزش پایه ۸۲۰ میلیارد تومان در این مزایده قرار دارد.

مدیرکل شناسایی و تملیک اموال سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: همچنین یک ملک متعلق به شرکت کوروش کمپانی به ارزش پایه حدود پنج میلیارد تومان در این مزایده عرضه شده است.

وی با بیان اینکه شرایط و تسهیلاتی برای این مزایده در نظر گرفته شده است، گفت: متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند پنج درصد ارزش پایه ملک را ودیعه بگذارند، همچنین برخی املاک به صورت اقساطی به فروش می‌رود به طوری‌که ۲۰ درصد آن پیش پرداخت و مابقی اقساط خواهد بود.

فرخی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی به نشانی tamliki.ir مراجعه کنند.