اهواز - استاندار خوزستان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست همانند ایام اربعین با همدلی و هماهنگی برای برطرف‌ کردن مشکلات مردم گام برداشته و اعتماد آنان را جلب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز چهارشنبه در مراسم تکریم خادمان زوار اربعین حسینی در خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین بسیج عمومی در استان ایجاد شد که هماهنگی و تلاش همه دستگاه‌ها، صنوف و مواکب خوزستان در این روزها بسیار نمونه بود.

وی افزود: فرهنگ مردم خوزستان آمیخته با اهل بیت (ع) و اربعین حسینی است به همین دلیل در ایام اربعین همه امکانات خود را در اختیار زائران قرار می‌دهند. اربعین نماد حرکت جبهه مقاومت است و به ظهور امام زمان (عج) ختم می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: پشتیبانی و هماهنگی بین دستگاه‌های استان در برگزاری مراسم اربعین امسال خوب بود و همه نهادها تلاش فراوانی برای میزبانی بدون نقص این مناسبت مهم انجام دادند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ تجربه اربعین امسال، چراغ راه رفع کمبودها و ضعف‌های پایانه‌ها باشد و سال آینده اربعین باشکوه‌تری برگزار کنیم.

حسینی محراب گفت: ارتباط بین ۲ کشور ایران و عراق در اربعین امسال بسیار خوب بود و باعث شد کمبودهای مرزها به سرعت برطرف شود.

وی افزود: عوامل امنیتی مستقر در پایانه‌های مرزی، شبانه روز مشغول فعالیت بودند تا زائران در امنیت کامل سفر کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امنیت جاده‌ها نسبت به سال‌های قبل در وضعیت بهتری بود همچنین راهداری استان، تمهیدات خوبی در جاده‌های منتهی به مرز اندیشیده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از بیش از ۱۰۰ خادم زائران اربعین حسینی استان خوزستان تجلیل شد.