بوشهر- مدرسه خیرساز زنده یاد «حاج خورشید منصوری» در روستای دویره شهرستان بوشهربا حضور استاندار و دیگر مسئولان استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون عمرانی استاندار بوشهر عصر چهارشنبه در این مراسم بیان کرد: شاد ترین اعضای جمع حاضر خانواده فهیم و بزرگ منصوری هستند که این کار بزرگ را انجام داده‌اند و هر کار خیری که توسط دانش آموزان انجام شود و در آینده از پزشک و معلم و … شوند در کار خیر آنان سهیم خواهند بود.

محمد هادی رستمیان افزود: امیدواریم جوانان دانش آموز برای آنکه ایرانی قدرتمند و سراسر غرور و سربلند داشته باشیم قدر خود را بدانند و با زیرساختی که امروز با همت خیر محترم و همراهی اداره کل نوسازی مدارس انجام گرفته است آینده خود و ایران را رقم خواهند زد و فعالیت‌های خود را توسعه محور و هدفمند پیش خواهند برد.

وی بیان داشت: ساخت ۱۲۹ فضای آموزشی در قالب ۹۶۴ کلاس درس خدمتی بوده است که تا امروز در مجموعه نوسازی مدارس استان بوشهر و با همراهی و همت خیرین انجام پذیرفته است.

۱۹۸ پروژه فعال در استان بوشهر

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: این مدرسه ۱۲۹ مین پروژه با ۹۴۶ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان است که با حضور استاندار بوشهر افتتاح می‌شود و این یک رکورد تاریخی در استان محسوب می‌شود.

ابراهیم احمدی افزود: در حال حاضر ۱۹۸ پروژه فعال در استان در حال انجام می‌باشد که مدیون حمایت‌های استاندار و فرمانداران و افرادی است که دغدغه مند مدرسه سازی هستند در سالی که به نام سال آموزش و پرورش و نهضت مدرسه سازی نام گذاری گردیده است.

احمدی در ادامه بیان داشت: این پروژه از کارهای خاصی بود که کاملاً خیرساز و توسط خانم آتنا منصوری و خانواده ایشان به یاد پدر بزرگوارشان در حداقل زمان ممکن ۸ ماه انجام شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: این مدرسه در ۶ کلاس درس و زیربنای ۵۶۰ مترمربع ساخته شده است و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام شده است که موجب تحصیل ۳۰۰ دانش آموز در فضای مطلوب و در روستای خود خواهد شد.