فریدونکنار - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نماز جمعه نصر با حضور مقام معظم رهبری را یک رزمایش و کوبنده تر از عملیات وعده صادق ۲ دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی چهارشنبه شب در اولین همایش تجلیل از مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی مازندران (نذر مهربانی دست‌های آسمانی)، اظهار کرد: کسانی که وعده عملیات صادق دو را انجام دادند نشان دادند که جمهوری اسلامی در عرصه علم و فناوری هم برترین است.

وی افزود: سیستم‌های پدافندی و همه فناوری‌ها برای حفظ رژیم غاصب و گنبد آهنین به میدان آمده اما ما توانستیم ۹۰ درصد موشک‌ها را به هدف بزنیم و اگر در برخی از زمینه‌ها مشکل داریم مشکل در ظرفیت‌ها نیست در فعلیت رساندن ظرفیت‌هاست.

آیت الله محمدی لائینی برپایی نماز جمعه اخیر تهران باحضور رهبری را یک رزمایش و کوبنده‌تر از عملیات وعده صادق دو دانست و خاطرنشان کرد: امروز هم در اینجا شاهد حماسه‌ای از جنس خیر، محبت، گذشت انفاق هستیم که مصداق بخشندگی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به عنوان همایش دست‌های آسمانی گفت: آسمان نماد رحمت خداوند است و آن دستی ستودنی است که انفاق کند نه این مشرک باشد و دست‌های انفاق‌کننده دست رو به خداست و وجود چنین دست‌ها در جامعه موجب آبادانی، برکت و پیشرفت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشت نمونه خروار است، اعلام کرد: در مازندران ما انسان‌های خیّر فراوان هستند، کمیته امداد صدقه جاریه امام خمینی (ره) است که چنین شجره طیبه‌ای را در ایران اسلامی بلکه منطقه بنا نهاده است.

این مسئول ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید، یادآور شد: برای اینکه اشتغال‌های خانوادگی رشد کند بازار و تضمین خرید مهم است، اگر کمیته امداد و نهادهای دیگر تضمین خرید دهند حتماً رشد می‌کنند.