شیراز- بازرس کل استان فارس با اشاره به نظارت بر حسن اجرای قانون و امور به عنوان دو ماموریت اساسی، فراگیر و مهم سازمان بازرسی، گفت: هدف نهایی سازمان بازرسی اصلاح امور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل استان فارس، کاظم اکرمی در جلسه بازرسان و کارکنان سازمان بازرسی استان فارس ضمن تبریک ۱۹ مهرماه سالروز تأسیس سازمان بازرسی به جایگاه و نقش مهم سازمان بازرسی اشاره کرد گفت: سازمان بازرسی از مهمترین دستگاه‌های نظارتی کشور در به منظور نظارت بر امور مرتبط به خدمات دهی دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

وی با اشاره به نظارت بر حسن اجرای قانون و امور به عنوان دو مأموریت اساسی، فراگیر و مهم سازمان بازرسی، ادامه داد: هدف نهایی سازمان بازرسی اصلاح امور است.

اکرمی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی کشور و شرکت‌ها و دستگاه‌هایی که از بودجه دولتی استفاده و نحوی در دایره خدمات دهی دولت قرار دارند، تحت پوشش نظارتی سازمان بازرسی هستند و قانون به خوبی به موضوع فوق پرداخته و وظایف سنگینی را برای این سازمان منظور داشته است.

بازرس کل استان فارس در پایان ضرورت ارتقای عملکرد تا نیل به جایگاه واقعی و شایسته این مجموعه به عنوان یکی از عالی‌ترین نهادهای نظارتی و چشم و گوش نظام را مورد تاکید قرار داد.