شهرکرد-مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ۴ روستا در شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور مجید برنگی مجری طرح برق روستایی شرکت توانیر، مدیر عامل و مسئولین شرکت برق استان و برخی از اهالی ۴ روستای دزک وسطی، چشمه چولک، رضی اباد و کیکاوس در شهرستان کوهرنگ برقدار شدند و آئین افتتاح این طرح‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مناطق یاد شده شهیدان علی کریمی، ولی کریمی ناصر کریمی و احمد رستمی برگزار شد.

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت برق استان در این آئین با اشاره به اینکه برق رسانی به روستاهای فوق با صرف ۴۵ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است، گفت: احداث ۴۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب ۴ ترانسفورماتور توزیع برق، نصب چراغ‌های روشنایی معابر و پایه‌های برق از جمله اقدامات اجرایی این پروژه‌ها بوده است.

وی در ادامه افزود: در یک سال گذشته اعتباری در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه برق روستایی شهرستان کوهرنگ هزینه شده است و در نگاهی کلی با احتساب روستاهایی که در این آئین، برق رسانی شدند تعداد ۷۶۵ روستا در سطح استان از نعمت برق برخوردار می‌باشند.

گفتنی است: در ادامه مدیر عامل شرکت برق استان و مهندس برنگی مجری طرح برق روستایی توانیر از چند روستای صعب العبور فاقد برق منطقه بازفت جهت بررسی زمینه‌های برق رسانی بازدید کردند