شهرکرد-رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اجلاسیه سراسری نماز از سوی فرماندهی انتظامی استان در اواخر آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سجاد حبیبی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد سازمان عقیدتی سیاسی در فراجا آشناسازی پلیس با برخورد حکیمانه با مردم، اجرای فرامین اسلامی و… است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی اقدام به اجرای طرح حافظون کرد که در آن حفظ یک جز تا کل قرآن کریم برای کارکنان و خانواده‌ها پیش‌بینی شده است.

حبیبی با بیان اینکه چهارشنبه‌های قرآنی برای کلیه نیروها برگزار می‌شودعنوان کرد: همچنین طرح‌هایی برای کمک به افرادی که تمایل به حفظ قرآن دارند، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون نیمی از پرسنل در طرح حفظ قرآن کریم شرکت کردند اما رویکرد ما حضور همه در این طرح است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای گسترده طرح اعزام کارکنان و خانواده‌ها به کربلا و مشهد مقدس بیان داشت: این طرح به تازگی راه‌اندازی شده و انگیزه کارکنان را برای خدمت بالا می‌برد.

حبیبی ادامه داد: مرکز فرهنگی خانواده کارکنان در سازمان عقیدتی به توجیح خانواده کارکنان با استفاده از اساتید مجرب حوزوی و… در بحث فرزندپروری، شوهرداری و… می‌پردازد.

وی هدف اصلی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا را تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: در فراجا هر هفته تعدادی شهید تقدیم می‌شود و ازهمین‌رو فضای پلیس آمیخته با ایثار و شهادت است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز از سوی فرماندهی انتظامی استان در اواخر آبان‌ماه یادآور شد: این اجلاسیه با حضور نیروهای مسلح، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار برگزار می‌شود.

حبیبی بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ فرماندهی انتظامی استان در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه رتبه دوم را کسب کرد و امسال حائز رتبه اول شد.