بوشهر- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در هفته تربیت بدنی ۱۴ پروژه ورزشی استان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی صبح پنجشنبه در نشست برنامه‌ریزی هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار کرد: به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و پروژه‌های مهمی را در این حوزه داریم.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۳ طرح ورزشی استان بوشهر در هفته تربیت‌بدنی خبر داد و اضافه کرد: عملیات اجرایی سه پروژه نیز در این هفته آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: در مجموع برای طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح تجهیز اماکن ورزشی استان خاطرنشان کرد: کمک به ورزشکاران و هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر در یکسال گذشته در طول ۴۰ سال گذشته بی‌نظیر بود.

جمالی با اشاره به توسعه ورزش‌های همگانی در استان افزود: در یک سال گذشته تمرکز بر روی حل مشکلات ورزشکاران، هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر بوده است.

حمایت ویژه از ورزشکاران، تیم‌ها و هیئت‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی استان در طول سالیان گذشته همواره با مشکلات مالی مواجه بوده‌اند، اضافه کرد: اکنون با حمایت ویژه از ورزشکاران، تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی هزینه شرکت در مسابقات تأمین و پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات این نوع حمایت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین شده است، تصریح کرد: اعتبارات لازم در این زمینه برای نیمه دوم سال هم برنامه‌ریزی شده است.

جمالی از اجرایی شدن بزرگترین طرح برای تجهیز مکان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: برای این مهم اعتبارات خوبی تخصیص یافته است.