اصفهان- وزیر دادگستری در سفر یک روزه خود به خمینی‌شهر اصفهان و بازدید از زندان این شهر، دستور آزادی ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری به همراه مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضائیه، نماینده و رئیس مجمع نمایندگان استان، فرماندار، معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مدیرکل امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور و هیئت همراه ظهر پنجشنبه با حضور در زندان خمینی شهر از این مرکز بازدید و با حضور در بخش‌های مختلف ازجمله محل اسکان مددجویان با آنان گفتگو کردند.

وزیر دادگستری به‌شکل صمیمی مشکلات قضائی و جزئیات پرونده‌های مددجویان را شنید و دستورات لازم را نیز صادر کرد.

در همین راستا، پرونده قضائی جمع زیادی از مددجویان توسط رئیس زندان و مددکاران حاضر تشریح و حل‌وفصل هرچه سریع‌تر آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و ۳۴ نفر از زندانیان با جرایم غیر مؤثر با تصویب شورای طبقه بندی و موافقت دادستان خمینی شهر، از مرخصی پایان حبس بهرمند شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وزیر دادگستری پیش از بازدید از زندان خمینی‌شهر در امامزاده سید محمد (علیه السلام) حضور یافت. همچنین بازدید از ساختمان جدید و در حال ساخت اداره ثبت اسناد و بازدید از اداره تعزیرات شهرستان (باتوجه به نداشتن اداره و اجاره‌ای بودن مکان موجود) از برنامه‌های وزیر دادگستری در سفر به خمینی شهر بود.