سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر مشارکت مردم استان در زمینه حمایت از مظلومان غزه و لبنان تاکید کرد و گفت: کمک‌رسانی به جبهه‌های مقاومت نیازمند ساز و کاری منسجم و هماهنگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر پنجشنبه در جلسه قرارگاه مواسات استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: کمک‌رسانی به جبهه‌های مقاومت نیازمند ساز و کاری منسجم و هماهنگ است و انجام کارهای پراکنده نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.

وی جلب اعتماد مردم در جمع‌آوری کمک به جبهه‌های مقاومت را ضروری دانست و افزود: اگر اعتماد مردم عزیزمان نسبت به اینگونه اقدامات خدشه‌دار شود جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد.

امام جمعه سمنان برانگیختن مشارکت مردم برای حمایت از مظلومان غزه و لبنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به امور فرهنگی، تبلیغی و اقناعی در خصوص کمک‌رسانی به جبهه‌های مقاومت می‌تواند زمینه‌ساز افزایش مشارکت مردم در این خصوص شود.

مطیعی همراهی بازاریان و کسبه با جبهه‌های مقاومت را امری ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: بازاریان و کسبه در ابتدای انقلاب و سپس در هشت‌سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند و امروز نیز نظام، انقلاب و رهبری را یاری می‌کنند.

وی جبهه‌های مقاومت را خط مقدم ایران اسلامی نامید و اظهار کرد: رزمندگانی که در خطوط مقدم جبهه‌های مقاومت با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند، در حال خنثی کردن توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند لذا باید خود را موظف به حمایت از آنان بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در بخش پایانی سخنان خود خواستار رهگیری کمک‌های مردمی تا مقصد شد و گفت: اگر کسی وجه نقد یا کالایی را صرفاً به نیت جبهه مقاومت اهدا می‌کند، لازم است این کمک‌ها در محل مورد نظر هزینه شوند، در غیر این صورت مسئولیت شرعی آن متوجه دست‌اندرکاران امر خواهد بود.