بندرعباس-مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان نقش هیات‌های مذهبی در روشنگری را امری مهم دانست و تلاش‌های هیات‌ها را مصداق جهاد تبیین دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین حقانی عصر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه موقت میناب اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی و مداحان و فعالان این عرصه می‌توانند با مطالعه عمیق در حوزه‌های مختلف به ویژه مباحث اعتقادی، دینی و اجتماعی نقشی تعیین کننده‌ای در روشنگری جامعه ایفا کنند.

وی افزود: بر اساس منویات و بیانات رهبر معظم انقلاب آنچه که مهم است این است که هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و قرآنی، خود جوش و مردمی اداره شوند و ارتباط اعتقادی و دینی که بین مردم و قرآن کریم، ائمه، سنت الهی و پیامبر عظیم الشان (ص) ایجاد می‌کنند به صورت مخلصانه حفظ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: تلاش هیأت‌های مذهبی برای روشنگری در جامعه از مهم‌ترین کارهای اثر گذار هیأت‌های مذهبی است که همه از جلوه‌های جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام علی رنجبری امام جمعه موقت میناب نیز به نقش هیأت‌های مذهبی و دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: هیأت‌های مذهبی سعی و تلاش کنند جوانان و نوجوانان جذب برنامه‌های دینی و مذهبی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در قالب هیأت‌های مذهبی انجام شود تا آحاد مردم اعلام آمادگی کرده و همکاری می‌کنند.

امام جمعه موقت میناب خاطر نشان کرد: هیأت‌های مذهبی مهم‌ترین رکن فعالیت‌های اجتماعی هستند و مردم در قالب هیأت نسبت به بر طرف کردن مشکلات جامعه اقدام می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی رنجبری به نقش هیأت‌های مذهبی و دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: هیأت‌های مذهبی سعی و تلاش کنند جوانان و نوجوانان جذب برنامه‌های دینی و مذهبی نمایند.

وی بیان کرد: باید تمام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در قالب هیأت‌های مذهبی انجام شود تا آحاد مردم اعلام آمادگی کرده و همکاری می‌کنند.