اردبیل- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ۴۰ اثر از آثار ارسال شده به مهرواره «قتسم‌های زمان» در استان اردبیل به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، ملیحه ملک‌زاده فرد عصر پنجشنبه در اختتامیه «مهرواره قاسم‌های زمان» با تاکید بر لزوم آشناسازی فرزندانمان با محور مقاومت و محور انقلاب اظهار کرد: امر تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان را جدی بگیریم و از اول سرمایه‌گذاری برای تربیت صحیح و درست باشد.

وی با بیان اینکه کانون اردبیل یکی از استان‌های موفق و دارای افراد بسیار توانمند است، افزود: اولین مهرواره «قاسم‌های زمان» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی مخاطبان با حماسه هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به این مهرواره اشاره کرد و گفت :۴۰ اثر از آثار ارسال شده به مهرواره «قاسم‌های زمان» در استان اردبیل به نمایش درآمد.

ملک‌زاده فرد با بیان اینکه تلاش خواهیم مرد سال دیگر هم به شرط وجود امکانات مهرواره قاسم‌های زمان را در سطح ملی برگزار کنیم، ادامه داد: اولین مهرواره با شعار «با قصه حماسه بسازیم» در ۴ بخش قصه‌گویی، پادکست، قصه نمایش، داستان‌نویسی و روایتگری اجرا شد.