گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اساس کار جبهه استکبار دروغ است و با همین دروغ سعی دارد مردم را فریب دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی گرزین عصر پنجشنبه در همایش حافظان وحی اظهار کرد: هر یک از شما حافظان فرمانده لشکر قرآنی هستید که می‌توانید در جامعه موج ایجاد کنید.

وی افزود: اگر همه مردم دنیا تا قبل از طوفان الاقصی به دروغ‌های جبهه استکبار دل خوش کرده و آنها را باور کرده بودند بعد از طوفان الاقصی متوجه شدند همه آن حرف‌ها یک شعار بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی یک سال گذشته توسط استکبار و جبهه کفر ظلم‌های زیادی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه انجام شد که در پی این ظلم‌ها ۱۹۰ کشور دنیا جنایات رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کردند و درخواست آتش بس دادند که تا کنون هیچ توجهی به آن نشده است.

وی یادآور شد: این‌هایی که هر روز یک عده از انسان‌های بی گناه را به خاک خون می‌کشند همان افرادی هستند که قبل از طوفان الاقصی دم از حقوق حیوانات، هوا و فضا می‌زدند اما در مقابل این کشتارها سکوت کردند و اهمیتی برای آن قائل نیستند.

گرزین اظهار کرد: اساس کار جبهه استکبار دروغ است و با همین دروغ سعی دارند مردم را فریب دهند.

وی کشتار مردم بی دفاع غزه را یک وحشیگری بی نظیر در طول تاریخ توسط رژیم سفاک اسرائیل اعلام کرد و افزود: در پی این حملات وحشیانه مردم و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در خواست توقف جنگ را دادند.

جبهه کفر اگر بخواهند با ایران سر جنگ پیدا کند با خاک یکسان خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در وعده صادق یک و دو کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه کنار هم قرار گرفتند و تهدید کردند اگر حمله‌ای از سوی ایران به سمت اسرائیل صورت گیرد ما ورود خواهیم کرد و در جمعه نصر هم این تهدیدها تکرار شد اما هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه باید به وعده‌های خدا ایمان داشته باشیم و پیروزی را از آن خود بدانیم، افزود: آن مدت یک سال است که حریف یک گروه نشده‌اند اگر بخواهند با ایران سر جنگ پیدا کنند با خاک یکسان خواهند شد.

گرزین اظهار کرد: تنها راه رسیدن به پیشرفت، اقتصاد، صنعت، عزت، امنیت، هویت، اخلاق، تاریخ و کرامت انسانی ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه کفر است.

این همایش همراه با آیین تجلیل از برندگان طرح تشویقی دریافت کنندگان مدرک حافظ عمومی قرآن کریم برگزار شد.