مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: موقعیت های کمی وجود داشت و شانس پیروزی دو تیم یکسان بود.

به گزارش خبرنگار مهر از ازبکستان، والدرو رادمانوویچ مربی تیم ملی ازبکستان درباره نتیجه صفر - صفر در بازی امشب با ایران گفت: قبل از بازی گفته بودم بازی دشواری داریم و ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. فکر می‌کنم شانس پیروزی برای دو تیم ۵۰ - ۵۰ بود.

او ادامه داد: ماشاریپوف موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت و آنها یک فرصت برای گلزنی داشتند. این مسابقه موقعیت‌های بیشتری نداشت، اما هیجان‌انگیز بود.

وی درباره رویکرد کادرفنی ازبک ها در ادامه مسیر صعود به جام جهانی تصریح کرد: هفت بازی دیگر پیش رو داریم. هر مسابقه مثل دیدار با ایران بسیار جدی است و امیدوارم هواداران در بازی بعدی مقابل امارات از ما حمایت کنند.

مربی ازبکستان در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی معتقد بود دو پنالتی ایران اعلام نشد، تصریح کرد: خوب نیست درباره داور حرف بزنم و مربیان معمولاً درباره داور حرف نمی‌زنند. داور کارش را انجام داد و ما هم کارمان را کردیم.

رادمانوویچ درباره آخرین وضعیت سلامتی سرکو کاتانچ سرمربی ازبکستان خاطرنشان کرد: او با مشکلاتی از لحاظ سلامتی مواجه است و نمی‌توانم بگویم چه مدت کنار تیم نیست ولی باید بگویم در طول این مسابقه با او در ارتباط بودیم.