همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما در بحث اتمام پروژه‌های ورزشی ناتمام تکمیل زورخانه بین‌المللی همدان است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام اظهار کرد: روز گذشته نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار همدان و رؤسای هیئت‌های ورزشی به جهت بررسی پروژه‌های ورزشی برگزار کردیم.

وی افزود: تا به امروز عملکرد دستگاه ورزش در تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام و رشد سرانه ورزشی با تحول در زیرساخت‌ها مناسب بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه زورخانه بین‌المللی همدان گفت: همدان از قدیم‌الایام مهد ورزش زورخانه‌ای بوده و پهلوانان بزرگی را در خود پرورش داده است.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: از چندین سال قبل به امروز نهضت ساخت زورخانه را در همدان در پیش گرفته‌ایم و چند مورد به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ورزش زورخانه‌ای در همدان جایگاه ارزشمندی دارد، بیان کرد: امسال نیز یکی از اولویت‌های ما اتمام پروژه بزرگ زورخانه بین‌المللی همدان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این زورخانه در نوع خود کم‌نظیر بوده و یک زورخانه مدرن و بین‌المللی خواهد بود که می‌توانیم شاهد میزبانی‌های بزرگ در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باشیم.

حاجی‌بابایی با اشاره به روند پویایی ورزش همدان گفت: امروز زیرساخت‌های خوبی در ورزش همدان مهیا شده و نیازمند ورود بخش خصوصی و کارخانه‌های استان برای حمایت از ورزش هستیم.

وی افزود: به زودی با راه‌اندازی مجمع خیرین ورزشی این امر محقق خواهد شد.