شیراز- نماینده مردم کوار،سروستان و خرامه در مجلس با بیان اینکه استاندار جدید فارس فردی متعهد، انقلابی و بدون حاشیه است،گفت: وی در پست های مدیریتی خود لیاقت و شایستگی خود را نشان داده است.

غلامرضا توکل در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب استاندار جدید فارس گفت: اجرای صد در صدی قانون در استان به دور از باندبازی و جناح بندی و توجه به طیف خاص مهمترین درخواست ما از استاندار فارس است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمامی در سطح استان فارس در حال اجرا است، که باید اولویت قرار گیرد، ادامه داد: تسریع در روند انجام کار و پیگیری برای تکمیل و بهره برداری این پروژه‌ها درخواست دیگر ما از استاندار جدید است.

توکل با تاکید بر اینکه ما نمایندگان فارس در مجلس در راستای رفاه و تعاون مردم با استاندار جدید همکاری و همیاری خواهیم داشت، افزود: نگاه جامع به استان فارس و شیراز و استفاده از مدیران لایق و جهادی و متخصص به منظور توسعه، عمران و پیشرفت و آبادانی و توجه ویژه به زیرساخت‌ها در راستای پیشبرد اهداف باید در رأس کار باشد که جز با اتحاد و وحدت ما محقق نخواهد شد.

نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس شرط محقق شدن شعار «وفاق ملی» را نداشتن نگاه سیاسی و حزبی دانست و گفت: استفاده از نیروهای متعهد و متخصص با محوریت مدیریت اجرایی استان بدون در نظر گرفتن حزب و طیف سیاسی خاص به محقق شدن شعار وفاق ملی کمک شایانی می‌کند.

وی با بیان اینکه استاندار جدید فردی متعهد و انقلابی و بدون حاشیه است گفت: وی در پست‌های مدیریتی لیاقت و شایستگی خود را نشان داده و قطعاً در کنار نیروهای بومی فارس در جایگاه فعلی خود هم موفق خواهد بود.

توکل در پایان با اشاره به خدمات ارزشمند محمدهادی ایمانیه، در دوره سه ساله تصدی استانداری فارس گفت: از خدمات شایسته وی که فردی بسیار دلسوز، متعهد، جهادی است تشکر می‌کنیم و قدردان زحمات شبانه روزی وی هستیم.